logo

veelgestelde vragen

 
Hier vind je antwoorden op de meest voorkomende vragen. Als jouw vraag hier niet tussen staat, kan je altijd contact met ons opnemen.

 

Algemeen

Bestellen en bezorgen

Wat is BrandsToday?
Wat voor producten biedt BrandsToday?
Hoe lang staat een product op de website?
Ik heb een aanbieding gemist, kan ik nog nabestellen?
Wat doen jullie met mijn privégegevens?
Kan ik mijn gegevens en inloggegevens wijzigen?
Waar kan ik tips, opmerkingen of klachten doorgeven?
Hoe kan ik me uitschrijven van de nieuwsbrief?
Hoeveel producten mag ik bestellen?
Kan ik een ander afleveradres kiezen?
Kan ik mijn bestelling zelf afhalen?
Wat zijn de verzendkosten?
Zijn de betaalmethoden gratis?
Zijn de prijzen incl. BTW?
Is het betalen via de website veilig? 
Welke betaalmethoden zijn aanwezig?

Service en Garantie

 
Wat is het retourbeleid van BrandsToday?
Wanneer wordt het bedrag terug gestort?
Mijn product was bij levering beschadigd, wat nu?
 

 

Algemeen

Wat is BrandsToday?

BrandsToday biedt dagelijks producten aan van Premium Brands, oftewel A-merken uit de modebranche. Nieuwe producten worden om 22:00 geplaatst op BrandsToday. BrandsToday staat ingeschreven bij de Kamer van Koophandel onder nummer 51099942 .

Wat voor producten biedt BrandsToday?

Alle producten vallen onder de categorie "mode". Denk hierbij aan kledingstukken, accessoires en geurtjes. 

Hoe lang staat een product op de website?

Een product wordt 24 uur aangeboden of zolang de voorraad strekt.

Ik heb een aanbieding gemist, kan ik nog nabestellen?

Standaard is nabestellen helaas niet mogelijk. Afspraken die wij maken met leveranciers zijn normaliter tijdelijk met een beperkte beschikbaarheid van de aanbieding. Soms is het echter mogelijk om een product nog na te leveren. Het is afhankelijk van de leverancier of dit voor dezelfde aanbiedingsprijs kan. Kortom, vragen mag altijd en je kunt altijd contact met ons opnemen om informatie over de mogelijke nalevering van een specifiek product te ontvangen.

Wat doen jullie met mijn privégegevens?

BrandsToday gaat zeer zorgvuldig om met jouw gegevens. Niet alleen betalen, maar ook registreren en het wijzigen van je persoonsgegevens gaat over een veilige SSL verbinding. Hiernaast worden je gegevens veilig opgeslagen in een afgeschermde database en niet verstrekt of verkocht aan derden.

Kan ik mijn gegevens en inloggegevens wijzigen?

Je gebruikersnaam is je e-mailadres en kan niet worden gewijzigd.
Je wachtwoord en andere gegevens zijn te wijzigen op je accountpagina. Deze is te bereiken door in te loggen en rechtsboven op je naam te klikken.

Waar kan ik tips, opmerkingen of klachten doorgeven?

Feedback is altijd welkom via ons contactformulier.

Hoe kan ik me afmelden voor de nieuwsbrief?

Iedere nieuwsbrief die wordt verstuurd door BrandsToday bevat een uitschrijfoptie onder aan de nieuwsbrief. Hiernaast kan je de inschrijving ook op je accountpagina wijzigen. Deze is te bereiken door in te loggen en rechtsboven op je naam te klikken.

Bestellen en bezorgen

Hoeveel producten mag ik bestellen?

BrandsToday stelt altijd een limiet op het aantal te bestellen producten, zodat meerdere klanten kunnen genieten van de schitterende aanbiedingen. Per product is het maximum verschillend, maar is meestal gesteld op 3 tot 5 stuks.

Kan ik een ander verzendadres kiezen?

Tijdens het bestellen kan een ander verzendadres worden gekozen dan je factuuradres. Standaard is je factuuradres hetzelfde als je verzendadres.

Kan ik mijn bestelling zelf afhalen?

Het is niet mogelijk je bestelling af te halen, alle bij BrandsToday bestelde producten worden bezorgd op het opgegeven afleveradres.

Wat zijn de verzendkosten?

Verzendkosten zijn afhankelijk van het type en aantal producten. Als het product door de brievenbus past zijn de verzendkosten €1,95 of €3,95 en bij pakketpost €5,95.

Zijn de betaalmethoden gratis?

Alle betaalmethoden zijn gratis bij BrandsToday.

Zijn de prijzen incl. BTW?

Alle prijzen zijn inclusief BTW.

Is het betalen via de website veilig? 

Betalen via de website is volledig veilig en gaat over een SSL verbinding, zodat alle data die wordt verstuurd wordt afgeschermd. Hiernaast wordt gebruik gemaakt van Payment Service Provider DocData, die garant staan voor het snel, veilig en correct verwerken van betalingen.

Welke betaalmethoden zijn aanwezig?

Momenteel is betaling bij BrandsToday mogelijk via iDEAL, verschillende Credit Card maatschappijen, overschrijving, Wallie en Mister Cash/Bancontact.

Service en Garantie

Wat is het retourbeleid van BrandsToday?

Retourzending is alleen mogelijk wanneer je dit binnen 7 dagen na ontvangst aanmeldt bij de klantenservice; 

  • Het product dient geen draagsporen te vertonen zoals vlekken, geur en gebruiksschade; 
  • Het product dient voorzien te zijn van de originele verpakking, inclusief labels in goede staat; 
  • Bij defect bij ontvangst dien je hier z.s.m. melding van te maken, ook voor deze producten geldt een retourtermijn van 7 dagen. 
Het retourneren van producten is alleen mogelijk na het aanmelden hiervan bij de klantenservice. Dit kan door een mail te sturen naar support(a)brandstoday.nl of via het contactformulier. Je krijgt dan van ons het retouradres van het betreffende product. De kosten voor het ruilen of retourneren van het bestelde artikel zijn voor eigen rekening.

Wanneer wordt het bedrag terug gestort?

Zodra wij de retourzending hebben ontvangen wordt deze bevestigd per e-mail. Het duurt circa 1 week om de betaling terug te storten. Het kan gebeuren dat het tot 3 weken duurt voordat de overboeking op jouw rekeningafschrift wordt vermeld (in het bijzonder bij credit card betalingen komt dit voor). Standaard worden gelden via de oorspronkelijke betaalwijze terug gestort.

Mijn product was bij levering beschadigd, wat nu?

Wanneer bij levering de buitenkant van het pakket al is beschadigd, vraag dan aan de bezorger om hier melding van te maken. Als blijkt dat het product ook beschadigd is, neem dan gelijk contact op met de klantenservice via support(a)brandstoday.nl of ons contactformulier. Er wordt dan zo snel mogelijk naar een passende oplossing gezocht.


 

Wees er volgende keer snel bij!
Om 22:00 wisselen de producten.


mis geen dagaanbiedingen meer:
of kies voor:
Deel ons en onze dagaanbieding via:
Hoe werkt het?
  • Altijd twee dagaanbiedingen in mode
  • Eén voor de man en één voor de vrouw
  • Zolang de tijd loopt of de voorraad strekt
  • Om 22:00 uur wijzigen de aanbiedingen 
  • Reminders via e-mail, Twitter, Facebook, Hyves